Aanvoerdersbijeenkomst notulen

Aanvoerdersbijeenkomst notulen

Op donderdag 20 september heeft de aanvoedersbijeenkomst plaatsgevonden. Een samenvatting met de belangrijkste punten vind je in dit bericht! Zorg dat je hele team hiervan op de hoogte is. 

Aanvoerdersbijeenkomst 20 september 2018

Van het Bestuur:

  • Extra ALV: op donderdag 11 oktober, vanaf 21:30 uur, zal er een extra ALV worden belegd. Hierin zal het bestuur uitleggen hoe we als vereniging om willen gaan met de nieuwe privacywet (AVG) en dit ter stemming voorleggen aan de leden;
  • De mappen met spelerskaarten zijn er komende zaterdag bij de eerste speeldag; neem voor de zekerheid je identificatiebewijs (paspoort, IDkaart of rijbewijs) mee;
  • Op zaterdag 13 oktober zal Heren1 het openingsfeest organiseren.
Van de barcommissie:
  • Binnenkort kun je je (individueel) inschrijven voor minimaal 2 bardiensten per persoon. Lijsten hiervoor zullen zeer binnenkort weer worden opgehangen. Je kunt je niet als team aanmelden. Wanneer je je niet zelf inschrijft, zal je door de barcommissie worden ingedeeld; · Na afloop van de laatste bardienst (zowel op donderdag als zaterdag) moeten de vuilniszakken worden weggegooid. Ook als ze niet vol zijn. Dit om overlast door fruitvliegjes en ander ongedierte zoveel mogelijk te voorkomen;
  • Er hangt een checklist voor het afsluiten van het clubhuis in de keuken. De laatste bardienst is verantwoordelijk voor het correct afsluiten.
Van de scheidsrechters coördinator:
  • Voordat je een wedstrijd fluit dien je (éénmalig) de spelregeltoets te hebben gedaan. Deze is te vinden op de website www.volleybalmasterz.nl. Zie ook de informatie in het Irene-programmaboekje. Voor scheidsrechters met een licentie is dit uiteraard niet (meer) nodig.
Van de Technische Commissie:
  • Nieuwe leden kunnen zich aanmelden via het online-inschrijfformulier op onze website. De ledenadministratie zal vervolgens, na overleg met de TC, laten weten in welke trainingsgroep het nieuwe lid kan gaan trainen en (evt.) spelen;
  • Spelers zijn zelf verantwoordelijk voor het ‘vastspelen’ in hogere teams. Tevens moet op het wedstrijdformulier (DWF) worden aangegeven welke spelers uiteindelijk niet hebben gespeeld. Eventuele boetes komen voor rekening van de speler die wordt beboet. Bijvoorbeeld vanwege onrechtmatig meespelen;
  • Als je als team op een trainingsavond niet aanwezig bent (bijv. vanwege een uitwedstrijd) laat dit zo vroeg mogelijk weten aan het wedstrijdsecretariaat. Dit i.v.m. evt. te besparen zaalhuur;
  • Zorg er ook voor dat je een bardienst ruilt wanneer je als team op een donderdagavond staat ingedeeld maar er niet bent;
  • Geen spelerskaart aanwezig? Laat je ID zien. Neem deze dus altijd mee!
  • Wijzigingen vanwege verhuizing, nieuw telefoonnummer of e-mailadres s.v.p. doorgeven aan de ledenadministratie;
  • In de week van 14 oktober is de week van de scheidsrechter. Doe wat leuks met je team om de scheidrechter(s) in het zonnetje te zetten!
  • Ga respectvol om met je tegenstanders en de scheidsrechter. Zelfs als een beslissing fout of dom is;
  • Bondsscheidsrechters krijgen van de club (via Dames 1) een consumptiebon aangeboden. Deze zijn te vinden in de lade achter de bar. Bij het verzilveren hiervan dient dit in de kassa te worden geboekt op rekening van het Bestuur;
  • Geef na elke thuiswedstrijd je tegenstanders een grote zak ‘Teamchips’. Deze moet in de kassa worden afgeboekt op rekening van het Bestuur. Hiermee willen we als club onze gastvrijheid tonen! Van het Wedstrijdsecretariaat
  • Bij het opzetten van de velden moet de verstelbare scheidsrechtersstoel bij veld 1 te worden gezet. Dat is verplicht voor de wedstrijden van Dames 1 (2e divisie);
  • Bij alle wedstrijden dient er gebruik te worden gemaakt van zgn. ‘wedstrijdbriefjes’. Deze zijn te vinden in het kastje links naast de bar en moeten daar na afloop van de wedstrijd ook weer worden ingeleverd;
  • In principe worden er geen wedstrijden verplaatst. Alleen in zeer uitzonderlijke situaties (rouw of trouw) zal hieraan worden meegewerkt.
  • Kijk voor de overige zaalwacht-instructies in het wedstrijdboekje of op de website.

Contactpersonen TC:

D1 – Rianne
D2 – Anne
D3 – Janny
D4 – Rianne
D5 – Anne

H1 – Ronald
H2 – Ronald
H3 – Joris

H4 – Henk
H5 – Joris

Set ‘m up – Janny

MA1 – Anne
MB1 – Janny
MC 1&2 – Rianne
JB1 – Henk
JC1 – Henk

Geef een reactie

Sluit Menu